Helaas kunnen we dit niet toestaan om veiligheid en privé redenen. Daarom hebben wij een wachtruimte waar je kunt wachten terwijl wij bezig zijn met de inbouw. […]
Archieven: FAQ
Question Description
Kan ik jullie telefonisch contacteren?
Wij proberen alle communicatie te laten verlopen via sociaal media (Facebook/Instagram) om verwarring te vermijden en om niet steeds gebeld te worden tijdens de installaties. Dit zorgt ervoor dat we jouw plaatsing ook sneller kunnen afhandelen. […]
Hoe lang moet ik wachten op een afspraak?
Dit hangt af van de drukte, meestal kunnen we iedereen binnen de 2 weken van aanvraag inboeken. Afhankelijk van de type installatie. […]
Hoe wordt de sfeerverlichting bediend?
Wij programmeren dit steeds in de software van de wagen. […]
Kan de sfeerverlichting in elke wagen geplaatst worden?
Momenteel bouwen wij alleen voor Mercedes, Audi, Volkswagen modellen sfeerverlichting in. Alleen op de modellen waar dit bij de fabrieksuitvoering al mogelijk zou geweest zijn. […]
Read More… from Kan de sfeerverlichting in elke wagen geplaatst worden?
Waarom duurt het zo lang voor ik een antwoord heb gekregen op mijn bericht?
Wij proberen steeds iedereen zo snel mogelijk te beantwoorden maar dit kan soms wat langer duren door de drukte. Maar we streven ernaar om ieders bericht te beantwoorden. […]
Read More… from Waarom duurt het zo lang voor ik een antwoord heb gekregen op mijn bericht?
Hoe kan ik een afspraak boeken?
Door ons te contacteren via Facebook/Instagram om type wagen door te geven en wat voor installatie je wilt. Wij trachten steeds iedereen zo snel mogelijk te beantwoorden. Nadien kan je eenvoudig een afspraak inplannen via onze website. […]
Met welk soort materiaal en onderdelen werken jullie?
Wij werken uitsluitend met OEM (Original Equipment Manufacturer Parts) onderdelen dit CE gekeurd zijn. Onze voltooide installaties komen zo dicht mogelijk bij de fabrieksmontage. […]
Read More… from Met welk soort materiaal en onderdelen werken jullie?
Waarom moet ik een voorschot betalen voor een afspraak?
Wij hanteren dat voor elke afspraak steeds een voorschot dient te betaald te worden. Zodat wij een zekerheid hebben dat steeds alle klanten komen op hun genomen afspraak datum en uur. […]
Read More… from Waarom moet ik een voorschot betalen voor een afspraak?
Kan ik bij jullie wachten op mijn wagen tijdens de installatie?
Wij hebben een wachtruimte waar je kunt wachten op je wagen tijdens de installatie. Deze is uitgerust met een Tv met Netflix en Wifi en een koffietoestel om je wachten te vergemakkelijken. […]
Read More… from Kan ik bij jullie wachten op mijn wagen tijdens de installatie?